بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
ماشین سازی مرشدی

طراحی و تولید انواع ماشین آلات نانوایی و قنادی

| چانه گیر خمیر اتوماتیک، فردوار نان های سنتی و فانتزی |

چانه گیر خمیر اتوماتیک

چانه گیر خمیر اتوماتیک مرشدی

چانه گیر و خمیر اتوماتیک مرشدی از بهترین متریال با قابلیت تعویض تمامی قطعات برای راحتی و حل مشکلات رایج در حوزه تولید نان سالم طراحی و روانه بازار شده است و …

فروشگاه اینترنتی ماشین سازی مرشدی

مشتریان گرامی، جهت رفاه حال شما عزیزان ماشین سازی مرشدی اقدام به فروش قطعات اصلی دستگاههای تولیدی خود در فروشگاه نموده است و برای استفاده از این فروشکاه نیاز به دریافت نام کاربری و رمز عبور دارید . لطفا نام خانوادگی و شماره همراه خود را برای ما ارسال کنید تا نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال شود.

فرم درخواست

لطفا اطلاعات خواسته شده را برای ما ارسال کنید.

چانه گیر خمیر؛

یکی از مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات در هر نانوایی سنتی وجود چانه گیر خمیر است.چانه گیر خمیر مرشدی با توانایی های بسیار بالا با دقت زیاد اقدام به توزین چانه خمیر در وزن دقیق و ابعاد یک اندازه می کند. دستگاه تولید شده در ماشین سازی مرشدی نظر تکنولوژی، و دانش فنی از به روز ترین دستگاهها برشمرد.رفتار دستگاه با خمیر در زمان چانه گیری بسیار حائز اهمیت است تا حدی شرط اصلی کیفیت و ماندگاری نان به آن بستگی دارد.
ماشین سازی مرشدی
درباره ما

شرکت ماشین سازی
مرشدی

شرکت ماشین سازی مرشدی به گواه سابقه درخشان خود، بیش از ۳۰ سال تجربه علمی و عملی درطراحی،ساخت و تولید انواع ماشین آلات نانوایی سنتی و فانتزی نقش بسزایی در ارائه خدمات مبتنی بر علم روز برای بالابردن کیفیت دستگاههای طراحی شده داشته است.لازم به ذکر است این مجموعه آمادگی خود را برای ارائه مشاوره در خصوص رفع مشکلات فعلی و به روز رسانی دستگاههای قدیمی در بخش نانوایی های سنتی و فانتزی اعلام آمادگی می کند.
محصولات تولیدی تیم حرفه ای  ماشین سازی مرشدی، سالیان سال است با در نظر گرفتن نیاز بازار و با هدف به کارگیری علم روز دنیا در طرحی و ساخت ماشین آلات نانوایی و قنادی به عنوان مرجع تخصصی در حوزه نان های سنتی و غیر حجیم مانند(نان لواش، نان تافتون، نان بربری و …) و نان های حجیم قابل اعتماد برای صنایع نان ایران بوده است. 

از این رو تیم خلاق و جوان ماشین سازی مرشدی دستگاهی برای سهولت در تولید نان با عنوان چانه گیر خمیر اتوماتیک با کاربری فوق العاده ساده صرفا جهت سرعت بخشید به تولید نان سالم، با دیدگاه جلوگیری از  اتلاف منابعی مانند آرد، آب، سوخت و … طراحی و تولید شده است. 

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان و در اختیار قراردادن  تجارت گرانبهای 35 ساله خود در جهت سهولت انتخاب درست شما عزیزان هستند.